Eksportuj do Chin

Nasza oferta

W ciągu kilku ostatnich miesięcy rozpoczęliśmy współpracę z chińskimi platformami e-commerce, w tym z należącymi do światowego giganta Alibaba - Tmall i Kaola, stanowiącymi ponad 50% rynku zakupów online w Chinach. Z kolei wszystkie chińskie serwisy, z którymi współpracujemy generują 70% udziału w tym rynku. Ten typ usługi semi-dropshippingu pozwala nam na wprowadzenie na rynek chiński dowolnej marki lub produktów w ciągu kilku dni, gdy tylko towary znajdą się w magazynie SIRO.

Oferowana przez nas formuła współpracy jest idealna dla polskich producentów, gdyż zdejmuje to z nich obowiązek pozyskania dystrybutora oraz pozwala zaoszczędzić czas niezbędny na przygotowanie i wprowadzanie produktów na rynek chiński. Otwarcie sklepu firmowego w Tmall kosztuje około 10 000 euro miesięcznie, nie uwzględniając kosztów marketingu. Jest to bardzo czasochłonny i złożony proces, który wymaga wypełniania wielu dokumentów w języku chińskim. Oferujemy współpracującym z nami markom możliwość wprowadzenia ich produktów na rynek w ciągu kilku tygodni, niemalże bez-kosztowo. Jedyne co muszą zrobić, to umieścić swoje produkty w naszym magazynie. To unikalne rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu tym producentom, którzy chcą szybko i tanio wejść na rynek chiński lub sprawdzić czy ich marka jest odpowiednia dla tego regionu, przy pełnym wsparciu z naszej strony.

Dzięki nowej, unikalnej usłudze dajemy naszym partnerom możliwość rozszerzenia ich obszaru działalności, stając się pomostem między Chinami a Polską. Takie rozwiązanie ma dwie strategiczne zalety:

  • Długoterminowo Chiny będą największym rynkiem importowanej produktów kategorii beauty. W tej chwili są już są drugim co do wielkości rynkiem zbytu i bardzo szybko się rozwijają.
  • W perspektywie krótkoterminowej, obecna sytuacja z korona wirusem  wpływa na zmniejszenie sprzedaż artykułów kosmetycznych w Europie,. Możemy pomóc ją wyrównać bądź zwiększyć, wchodząc na rynek chiński.

Samo wprowadzenie produktów na rynek chińskim, zwłaszcza nowej marki, nie wystarczy, aby odnieść tam sukces. Mając to na uwadze, w celu wspierania promocji marek, oferujemy również kompleksowy pakiet marketingowy. W przeciwieństwie do współpracy z agencjami marketingowymi, możemy zaoferować bardzo konkurencyjne stawki za prowadzenie mediów społecznościowych oraz innych działań marketingowych. Koszty marketingu pokrywane są przez markę, która zyskuje dodatkowo pakiet działań promocyjnych na naszych platformach internetowych. Cała współpraca opiera się na przygotowanym wcześniej planie marketingowym z różnymi opcjami budżetowymi.

Oferta współpracy dotyczy produktów do 1 kilograma.

Zakres naszych usług:

  • Budowa strategii marketingowej i sprzedażowej marki
  • Wprowadzenie marki/produktu do wybranych platform sprzedażowych
  • Utworzenie i prowadzenie dedykowanego sklepu na wybranej platformie
  • Stworzenie i prowadzenie sklepu dedykowanego na wybranej platformie
  • Rejestracja i wprowadzenie produktu/marki do detalu Chińskiego
  • Rejestracja znaku towarowego
  • Rejestracja prawna marki w GACC
  • Zlecenie testów i badań laboratoryjnych oraz stworzenie etykiet w j. Chińskim
  • Stworzenie i prowadzenie Social Media
  • Współpraca z Chińskimi influencerami

Kompleksowa prezentacja oferty dla nowych partnerów w języku polskim: 

https://prezi.com/view/ELvf34xCnugqjkEhWpWy/

 

Zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu!

Piotr Purchała

piotrpurchala@pvex.pl

+48 609 722 833

Stephanie Gordon

stephanie@worldohio.com

+44 7403492616

 

Potencjał chińskiego rynku e-commerce

  •  Od 2018 r. Chiny są drugim co do wielkości rynkiem detalicznym na świecie, którego wartość szacuje się na 5,8 bln USD.
  • Cross-border e-commerce w Chinach jest szansą, dzięki której międzynarodowe firmy mogą sprzedawać swoje towary chińskim konsumentom przez Internet za pośrednictwem platform takich jak Tmall Global i Kaola, bez testów na zwierzętach ani rejestracji celnej produktów.
  • Cross-border e-commerce jest popularnym sposobem dla chińskich konsumentów na kupowanie wysokiej jakości produktów z całego świata.
  • W przypadku importu zagranicznego łączna roczna stopa wzrostu wyniosła 76% w latach 2015-2018, generując obrót w wysokości 23 mld USD w 2018 roku.
  • Ze względu na bezpieczeństwo i jakość produktów kategoria Beauty oraz produkty dla matek i dzieci należą do najlepiej sprzedających się kategorii za pośrednictwem tego kanału.
  • Livestreaming odgrywa ważną rolę w przyciąganiu chińskich konsumentów do platform, ponieważ pozwala konsumentom dowiedzieć się dużo o produktach oraz sposobie ich używania i skorzystać z ekskluzywnych ofert w interaktywny sposób.
  • W 3 kwartale 2019 Tmall Global wygenerował przez livestreaming obrót w wysokości 66 milionów USD, co daje 87% wzrost w porównaniu z 8,8 miliona rok temu.
  • Cross-border e-commerce pozwala również w nowy sposób na przetestowanie rynku chińskiego międzynarodowym markom, oaz w stworzeniu chińskiej strategii bez znacznych inwestycji.
  • 855 milionów chińskich konsumentów on-line jest grupą najbardziej zapalonych użytkowników zakupów za pośrednictwem telefonów komórkowych i mediów społecznościowych na świecie.
  • 11.11 to Dzień Singla, największy dzień zakupów w Chinach. Alibaba wygenerowała tego dnia sprzedaż o wartości ponad 38 miliardów USD.

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

Zapraszamy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS

Skontaktuj się z nami za pmocą poniższego formularza lub pisząc na adres e-mail: sales@pvex.pl