Oferta

Oferujemy bogaty asortyment najwyższej jakości produktów.

Gwarancją satysfakcji są renomowane marki, pełne portfolio produktowe, mocno konkurencyjne ceny oraz najwyższa jakość obsługi.

Zachęcamy do współpracy firmy zajmujące się sprzedażą i dystrybucją perfum oraz kosmetyków zarówno w sklepach tradycyjnych, perfumeriach, drogeriach, jak i e-commerce.

Świadczymy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. Wieloletnie doświadczenie w branży, zaawansowane technicznie rozwiązania oraz nowoczesny magazyn pozwalają wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, aby skrócić czas realizacji zamówienia nawet do 6 godzin.

Dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi z naszej strony była na najwyższym poziomie, zapewniając naszym partnerom handlowym pełną satysfakcję z oferowanych przez nas usług.

 

Mamy wszystko czego potrzebujesz

abyś mógł się skoncentrować tylko na swoich klientach!

 

Oferta:

 

Dropshipping

to model logistyczny sprzedaży przez Internet, który polega na przeniesieniu całego procesu wysyłki towaru na dostawcę.

Kanały:

  • sklepy internetowe – tagomago.pl, horex.pl, perfumeria.pl.
  • Allegro - Strefy Marek – merchanci (tagomago.pl, perfumeria.pl).
  • sklepy dedykowane dla marek: mbrcosmetics.pl, naturasiberica.com.pl, houseofsillage.com.

Semi-dropshipping

Towar zamawiany jest z dnia na dzień przez Partnera, dzięki połączeniu systemowym, ale zamiast do ostatecznego klienta trafia najpierw do jego magazynu i dopiero jest rozsyłany do klienta ostatecznego.

  • magazyn dla sklepów internetowych, które nie chcą posiadać własnego magazynu.
  • automatyczne transakcje.
  • skrócenie wysyłki do 24 h.

Baza danych

  • tworzenie podstawowej karty produktu do bazy danych,
  • automatyczne udostępnianie kart produktów do sklepów działających w dropshippingu i semi-dropshippingu.

Marketing centre

  • koordynacja działań marketingowych e-sklepów i planów marketingowych dostawców z wykorzystaniem rich contentu.

Agencja marketingowa

  • tworzenie rich contentu oraz strategii reklamowo-sprzedażowych.

Zaopatrzenie

  • sklepy tradycyjne, hurtownie, sieci handlowe.

 

Co nas wyróżnia:

 

  • Prawie 30-letnie doświadczenie w handlu markami selektywnymi;
  • Nowoczesna platforma zakupowa www.pvex.pl;
  • Rozwinięty system informatyczny, stale unowocześniany i udoskonalany;
  • Indywidualnie dopasowana oferta;
  • Szeroki asortyment;
  • Atrakcyjne ceny;
  • Bezpłatna dostawa towaru na terenie całej Polski;
  • Gwarancja jakości.

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

Zapraszamy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS

Skontaktuj się z nami za pmocą poniższego formularza lub pisząc na adres e-mail: sales@pvex.pl