Usługi

Primavera Parfum stawia na wielokanałowość i komplementarność sprzedaży i dystrybucji. Grupa posiada odpowiednie możliwości oraz know-how do tego, aby oferować swoim klientom szerokie spektrum kanałów sprzedaży kosmetyków i perfum, co zwiększa skalę biznesu oraz skuteczność dotarcia do potencjalnych odbiorców.

Dzięki pokryciu niemalże wszystkich dostępnych kanałów sprzedaży, Primavera może zaoferować niezwykle konkurencyjne stawki – marża dystrybucyjna grupy zaczyna się już od 15% i zazwyczaj nie przekracza 30% w zależności od wartości i parametrów (np. wagi) produktu. Dla porównania duże sieci handlowe działają zwyczajowo na minimalnej marży dystrybucyjnej 50%! Marki takie jak Reckitt Benckiser postawiły na sprzedaż we własnych kanałach obsługiwanych przez partnerów – dla Polski jest to mi.in. Primavera Parfum. Dobrym przykładem jest także marka Kiko Milano, która zgłosiła się do Primavera Parfum także z powodu niekorzystnych warunków oferowanych przez sieci. Woli skupić działania u omnichannelowego dostawcy. Przykładów można mnożyć, zwłaszcza na innych rynkach europejskich, gdzie często nie ma alternatywy dla np. Amazona, który pobiera ogromne prowizje. Zachęcamy do przeczytania naszej prezentacji tutaj.

Primavera to zatem:

- dogodne warunki handlowe i współpracy,

- szeroka oferta w jednym magazynie zapewniająca kontrolę podaży i cen,

- wielokanałowa sprzedaż (Allegro, Ceneo, Google, Amazon i inne sklepy onilne),

- jasne i przejrzyste raporty oraz kontroling,

- specjaliści z każdej dziedziny i dedykowani opiekunowie,

- szybkość działania (dla rynku azjatyckiego to jedynie 2 tygodnie).

Semi-dropshipping

Dropshipping

Order 4 Order

Brand stores

Cross border

Własne sklepy online

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

Zapraszamy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS

Skontaktuj się z nami za pmocą poniższego formularza lub pisząc na adres e-mail: sales@pvex.pl