Aktualności

Tagomago.pl wspiera warszawskie dzielnice w walce z COVID-19

22 grudnia 2020, godz. 15:24

A A A

Tagomago.pl, jedna z największych w kraju drogerii on-line, wchodząca w skład grupy Primavera Parfum, wspiera warszawskie dzielnice w walce z COVID-19. Mieszkańcy Bemowa, Białołęki, Żoliborza i Bielan już wkrótce otrzymają środki ochrony osobistej.

– Od wielu lat aktywnie angażujemy się w życie publiczne lokalnej społeczności. Chętnie uczestniczymy w różnego rodzaju inicjatywach charytatywnych i sportowych. Od lat działamy na rzecz Fundacji Hutnik 1957, zbierając środki na rozwój aktywności sportowej dzieci i młodzieży. Pandemia koronawirusa wymusza na nas realizację wyjątkowych działań na niespotykaną dotąd skalę. Wspólnie z Hutnikiem Warszawa postanowiliśmy zrealizować dostawy środków antycovidowych do warszawskich dzielnic – mówi Edyta Glezner, dyrektor operacyjny Primavera Parfum.

Środki ochrony osobistej zostały przekazane do wybranych dzielnic. Stamtąd, dzięki wsparciu lokalnych organizacji, trafią niebawem do najbardziej potrzebujących, m.in. do warszawskich OPSów na Bemowie, Białołęce, Żoliborzu i Bielanach. W paczkach znalazły się: żele do rąk, płyny antybakteryjne, maseczki czy mydła. Łącznie, w ramach działań pomocowych, zostanie rozdanych ponad 20 tysięcy produktów o wartości przekraczającej 100 tysięcy złotych. W ich dystrybucję zaangażował się bielański klub sportowy Hutnik Warszawa, który odpowiadał za logistykę i transport.

– Od lat staramy się, być klubem odpowiedzialnym społecznie. W czasie pandemii wiele spraw, również sport schodzi na boczny tor. Jesteśmy dumni z tego, że wspólnie z naszym wieloletnim partnerem możemy pomóc warszawiakom, często naszym kibicom, w tej trudnej walce. Wierzymy, że już wkrótce ponownie spotkamy się na trybunach, by wspólnie dopingować zawodników „Dumy Bielan” – przyznaje Wojciech Jurkiewcz, wiceprezes klubu Hutnik Warszawa.

Radości z otrzymanych środków nie kryją samorządowcy.  – Ludzie dobrej woli, dobrego serca zrobili nam dzisiaj dużą niespodziankę. Za sprawą zaangażowania Fundacji Hutnik 1957 przyjechały do nas dary - środki ochrony osobistej dla naszych mieszkańców, którzy w związku z aktualną sytuacją pandemiczną, takiego wsparcia od nas oczekują i potrzebują. Środowisko Hutnika znane jest z tego, że pomaga ludziom oraz pracuje na rzecz mieszkańców naszej dzielnicy, za co im wszystkim, w imieniu całego zarządu, jak i bielańskiej społeczności, serdecznie dziękuję – powiedział Andrzej Malina, Zastępca Burmistrza Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.

W pomoc w dostarczeniu produktów zaangażowali się także sami mieszkańcy, dzięki wsparciu Stowarzyszenia „Ulica Dzielnica Stolica”. 

 

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

2022

Wdrożenie nowego oprogramowania, dającego największy potencjał pod przyszły wzrost.

Przeprowadzka magazynu do nowoczesnego centrum logistycznego Panattoni Park Warsaw North II pod Radzyminem, zaś części administracyjnej do biurowca Moje Miejsce B2 w Warszawie.