Aktualności

Primavera Parfum rozszerza swoją działalność na Azję Południowo-Wschodnią

19 stycznia 2021, godz. 09:56

A A A

Od blisko roku ułatwiamy polskim firmom wejście na chiński rynek online. Teraz, za sprawą współpracy z grupą Lazada, otwieramy przed nimi możliwości sprzedaży produktów w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

Pod koniec zeszłego roku nawiązaliśmy współpracę z należącą do światowego potentata Alibaby chińską platformą zakupową Tmall. Kilka tygodni później związaliśmy się z kolejnym serwisem, który wchodzi w skład holdingu – Koala.com, a następnie z: Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com. Dzięki podpisanym umowom, możemy oferować usługę wprowadzania polskich marek na chiński rynek online – nawet w ciągu dwóch tygodni od zawarcia współpracy dystrybucyjnej. Tym samym otwieramy przed nimi możliwość dotarcia do grona 855 mln konsumentów. Poza wsparciem sprzedażowym zapewniamy również szeroko pojęte doradztwo w zakresie marketingu. 

Na początku listopada 2020 podpisaliśmy porozumienie z Grupą Lazada, wiodącą platformą e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej. Aktualnie  jest ona obecna w sześciu krajach - Indonezji, Malezji, Filipinach, Singapurze, Tajlandii i Wietnamie. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży online w tamtym regionie świata, prognozuje się, że w 2030 roku baza klientów Grupy przekroczy pułap 300 milionów.

Dzięki temu staliśmy się pierwszą polską firmą kosmetyczną współpracującą z flagowym produktem Lazady - serwisem LazMall Global. Uruchomiona w 2018 roku platforma zakupowa oferuje blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek, a przy tym wyznacza nowy standard w handlu detalicznym - gwarantuje konsumentom 100% autentyczności produktu, 15-dniową politykę zwrotu oraz szybką dostawę. Jest to możliwe dzięki zarządzanemu przez Grupę centralnemu magazynowi w Hongkongu.

- To drugi po Chinach rejon naszych wschodnich wpływów. Od dawna myśleliśmy o ekspansji rynku Azji Południowo-Wschodniej. To dynamicznie rozwijający się rynek o wartości 2,7 miliarda  dolarów, co czyni go czwartym co do wielkości regionem pod względem PKB - po USA, UE i Chinach. Około 55% tamtejszej populacji używa Internetu, a większość jego użytkowników  to ludzie młodzi, w wieku 20-49 lat, zainteresowani markami importowanymi. Z tego powodu region ten oferuje niemal nieograniczony potencjał wzrostu – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Co istotne, oferujemy kompleksową usługę. Poza wsparciem dystrybucyjnym oraz sprzedażowym, pomagamy też zbudować świadomość marki w regionie w oparciu o najefektywniejsze narzędzia marketingowe - od stworzenia strategii, przez zarządzanie azjatyckimi mediami społecznościowymi, po współpracę z lokalnymi influencerami.

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

Zapraszamy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS

Skontaktuj się z nami za pmocą poniższego formularza lub pisząc na adres e-mail: sales@pvex.pl