Aktualności

Primavera Parfum rozwinie sprzedaż marki biżuteryjnej MUA by Hartman w Internecie

08 czerwca 2021, godz. 07:55

A A A

Primavera Parfum poszerzyła portfolio swoich klientów o nowy podmiot. Jeden z wiodących dystrybutorów e-commerce w Polsce podpisał umowę handlową z marką ręcznie robionej biżuterii MUA by Hartman. Zakres współpracy obejmuje wsparcie sprzedaży w segmencie e-commerce oraz w formule stacjonarnej.

Dzięki podpisanej umowie Primavera Parfum zyskała status wyłącznego operatora internetowego marki MUA by Hartman. Celem nawiązanej współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności oraz sprzedaży ręcznie robionej, dostępnej od blisko 10 lat na rynku biżuterii, której wyróżnikiem są autorskie hafty pokryte żywicą epoksydową, osadzone w stali szlachetnej, pozłacanej 24-karatowym złotem.

Pierwszym etapem działań była zmiana layoutu oraz usprawnienie dotychczasowej wersji sklepu internetowego. Nowa odsłona witryny funkcjonuje na platformie Shopify, dzięki czemu jest bardziej przyjazna użytkownikom. W kolejnych miesiącach planowane jest wdrażanie nowych funkcjonalności, którym będzie towarzyszyć intensywna kampania promocyjna w Internecie.  Primavera Parfum zamierza też rozbudować kanały e-sprzedaży marki MUA by Hartman. Poza oficjalną witryną internetową, produkty sygnowane nazwiskiem Moniki Hartman, właścicielki firmy, pojawią się w ofercie sklepu Tagomago.pl. Po zwiększeniu rozpoznawalności marki jubilerskiej w Polsce, dystrybutor zaplanuje strategię jej wejścia na rynek azjatycki w modelu cross-border (azjatyckie serwisy e-commerce dla zagranicznych producentów).

- Cieszymy się z podpisania umowy z wiodącym dystrybutorem e-commerce w Polsce. Dzięki tej współpracy otwierają się przed nami nowe rynki i zasięg sprzedaży. Gwiezdna kolekcja MUA by Hartman zdecydowanie spełnia nasze marzenia i liczymy, że spełni też marzenia naszych klientów – powiedziała Monika Hartman, właścicielka firmy jubilerskiej.

Wsparcie ze strony dystrybutora obejmie również sprzedaż stacjonarną. Obecnie produkty tej marki można kupić w salonie firmowym w Warszawie przy ulicy Mysiej. Już wkrótce pojawią się również w  Tagomago Boutique (ul Mokotowska 69, Warszawa), który jest częścią grupy Primavera Parfum.

Do niedawna operator e-commerce funkcjonował głównie w segmencie kosmetyków i chemii. Jak twierdzi Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum, rozbudowa portfolio o kolejne grupy produktowe doskonale wpisuje się nową strategię, polegającą na dywersyfikacji asortymentu oraz ekspansji kolejnych sektorów rynku i branż.

– Okres pandemii nauczył nas, że kluczem do sukcesu jest stałe monitorowanie rynku i reagowanie na nowe trendy oraz zmieniające się potrzeby klientów. Uważamy, że marka MUA by Hartman uzupełni naszą dotychczasową ofertę, a do tego pozwoli nam przyciągnąć kolejnych klientów. W przyszłości nie wykluczamy pozyskania marek z nowych segmentów rynku, w zależności od zgłaszanego na nie zapotrzebowania.

Więcej informacji o firmie Primavera Parfum można znaleźć na stronie https://www.primaveraperfum.pl/.

Oficjalna witryna sklepowa marki MUA by Hartman dostępna jest pod adresem: https://muabyhartman.pl/ .

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

2022

Wdrożenie nowego oprogramowania, dającego największy potencjał pod przyszły wzrost.

Przeprowadzka magazynu do nowoczesnego centrum logistycznego Panattoni Park Warsaw North II pod Radzyminem, zaś części administracyjnej do biurowca Moje Miejsce B2 w Warszawie.