Aktualności

Primavera Parfum operatorem logistycznym marki BON DIA BEAUTY

31 maja 2023, godz. 13:29

A A A

Niedawno na rynku kosmetycznym zadebiutowała marka BON DIA BEAUTY, której współtwórczynią i ambasadorką jest znana aktorka oraz influencerka Małgosia Heretyk-Musiał. Wyłącznym operatorem logistycznym marki jest firma Primavera Parfum. W palecie produktów znalazło się sześć pozycji.

Małgosia Heteryk-Musiał to aktorka znana między innymi z serialu TVN 19+. Szerszej publice dała się poznać również jako jedna z uczestniczek programu Ameryka Express. Jej konto w serwisie Instagram śledzi ponad pół miliona osób. Od ponad 10 miesięcy Gosia łączy działalność influencerską z wychowywaniem córki Nel, co zaowocowało stworzeniem marki kosmetycznej BON DIA BEAUTY.

Nowy kosmetyczny brand powstał  z myślą o kobietach, które mimo obowiązków wychowawczych i deficytu czasu nie chcą zapominać o sobie oraz czuć się świetnie każdego dnia.  W skład kolekcji weszło sześć produktów: paletka do konturowania, paletka do makijażu oczu i brwi, maskara do rzęs, dwie pomadki nude (brown i pink) oraz puder rozświetlający.

Wyłącznym operatorem marki BON DIA BEAUTY została Primavera Parfum - unikalny na polskim na rynku HUB E-COMMERCE, który integruje pełną ofertę kosmetyków z kluczowymi platformami typu marketplace oraz największymi sklepami wielobranżowymi w kategorii Beauty i Health. Firma będzie wspierać nowy brand w pełnym procesie TSL oraz sprzedażowym. Primavera odpowiadać będzie m.in. za cały łańcuch logistyczny – od otrzymania towaru, przez magazynowanie, po wysyłkę towaru do klienta końcowego. Produkty spod szyldu BON DIA BEAUTY będzie można nabyć w należącym do Grupy sklepie internetowym Tagomago.pl czy w stacjonarnej perfumerii Tagomago Boutique w Warszawie. Grupa będzie też odpowiedzialna za dedykowany landing page dla marki. Taki model współpracy zdejmuje z Partnera obowiązek posiadania własnego magazynu, pozwalając skupić się na rozbudowie oferty oraz marketingu.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Małgosia jest doskonałym przykładem na to, jak skutecznie łączyć obowiązki rodzicielskie z zawodowymi, nie zapominając o sobie i kobiecych potrzebach. Liczymy, że nowa marka, stworzona z myślą o mamach, będzie odpowiadać ich oczekiwaniom oraz cieszyć się niesłabnącym zainteresowaniem – powiedziała Janina Karasek, New Business & Marketing Director w Primavera Parfum.

BON DIA BEAUTY jest już kolejną kosmetyczną marką influencerską, którą wspiera Primavera. Od niedawna w portfolio Grupy znajduje się kolekcja perfum Sylwii Peretti – celebrytki znanej z emitowanego w TTV serialu „Królowe życia”.

Więcej informacji o firmie Primavera Parfum znajduje się na oficjalnej stronie: https://www.primaveraperfum.pl/ .

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

2022

Wdrożenie nowego oprogramowania, dającego największy potencjał pod przyszły wzrost.

Przeprowadzka magazynu do nowoczesnego centrum logistycznego Panattoni Park Warsaw North II pod Radzyminem, zaś części administracyjnej do biurowca Moje Miejsce B2 w Warszawie.