Aktualności

Primavera Parfum oferuje usługę komisu

25 czerwca 2020, godz. 14:51

A A A

Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej.

Dla wielu firm, działających w branży handlowej kluczowe dla dalszego, intensywnego rozwoju jest poszerzanie dotychczasowych kanałów zbytu oraz poszukiwanie nowych kontrahentów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku,  Primavera Parfum -  jeden z krajowych liderów w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health, oferuje możliwość wzięcia produktów w komis.

Usługa kierowana jest do przedsiębiorstw z branż kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Produkty przyjmowane są do magazynu Primavera Parfum w ilościach hurtowych – nie mniejszej niż 200 sztuk danej referencji. To co istotne, firma oferuje indywidualne podejście do każdego komisowanego towaru.

 – Analizujemy możliwości sprzedażowe każdego produktu, dostosowując do niego najlepsze z dostępnych kanałów zbytu. Oferujemy możliwość sprzedaży towaru w detalicznych platformach zakupowych, takich jak Perfumeria.pl, Tagomago.pl czy nasze konta na Allegro.pl. Jednocześnie oferujemy wsparcie sprzedażowe ze strony naszych krajowych i zagranicznych kontrahentów, mających dostęp do naszego magazynu w systemie order-4-order, semi-dropshipping lub dropshipping – wylicza Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Primavera Parfum oferuje 3-miesięczny okres składowania towaru z możliwością jego przedłużenia. Decyzja o dalszym pozostawieniu produktu w komisie uzależniona jest od jego rotacji. Firma oferuje bardzo prosty i przejrzysty model rozliczeń. Wstawienie towaru w komis wymaga poniesienia jednorazowej opłaty za referencję, z kolei wynagrodzenie Primavera Parfum opiera się wyłącznie o prowizję za sprzedaż. W ramach usługi gwarantowane jest codzienne raportowanie sprzedaży. Rozliczenie następuje po 30 dniach na podstawie wystawionej faktury.

 - Oferowana przez nas usługa komisu umożliwi wielu firmom handlowym rozwój ich działalności, a dodatkowo – w przypadku wystąpienia złogów magazynowych – pozwoli upłynnić towar za  pośrednictwem naszych kanałów sprzedaży hurtowej oraz detalicznej, a tym samym odmrozi finanse – dodaje Janina Karasek z Primavera Parfum.

Usługa komisu jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem wprowadzonym na rynek przez Primavera Parfum. Kilka tygodni temu polski dystrybutor e-commerce uruchomił narzędzie wprowadzania polskich marek na chiński rynek online (nawet w ciągu dwóch tygodni). Poza wsparciem sprzedażowym firma oferuje również doradztwo w zakresie marketingu - od stworzenia strategii, przez zarządzanie chińskimi mediami społecznościowymi po współpracę z lokalnymi influencerami.

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

Zapraszamy

MASZ PYTANIE? NAPISZ DO NAS

Skontaktuj się z nami za pmocą poniższego formularza lub pisząc na adres e-mail: sales@pvex.pl