Aktualności

Primavera Parfum dalej z Hutnikiem

15 lipca 2020, godz. 19:49

A A A

Szanowni Kibice i Partnerzy Dumy Bielan,

Ostatnie tygodnie upływają pod znakiem walki z pandemią koronawirusa. Dla wielu polskich firm okres ten jest walką o przetrwanie. Większość polskich przedsiębiorstw mocno odczuła skutki wirusa, optymalizując swoje budżety, a tym samym ograniczając działalność sponsoringową do minimum. Obecna rzeczywistość biznesowa, naznaczoną obecnością wirusa, dotknęła również Primavera Parfum. Podjęliśmy jednak niezbędne środki, które pozwolą nam kontynuować procesy biznesowe bez zakłóceń do czasu  całkowitego unormowania sytuacji związanej z pandemią koronawirusa.

Mimo to w tych trudnych czasach podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu naszego wsparcia dla klubu sportowego Hutnik Warszawa. Uważamy, że dzisiaj, w obliczu niespotykanej blisko od stu lat katastrofy epidemicznej, nasza pomoc dla zasłużonego warszawskiego klubu jest bardziej niż konieczna. Od blisko dziesięciu lat angażujemy się w działalność „Dumy Bielan”. Jako firma odpowiedzialna społecznie, której założyciel wywodzi się z regionu Bielan, jesteśmy zobligowani do pomagania Hutnikowi. Ostatnie lata upłynęły w tym klubie pod znakiem intensywnego rozwoju. Między innymi za sprawą naszego  wsparcia „Duma Bielan” zbudowała stabilne fundamenty finansowe oraz struktury organizacyjne. Rozwijanie kolejnych sekcji oraz wdrożone rozwiązania w zakresie nowoczesnego marketingu sprawiły, że stołeczny Hutnik po latach zapaści – zarówno sportowej, jak wizerunkowej, ponownie powrócił na należne mu miejsce, stając się coraz jaśniej świecącym punktem na stołecznej mapie sportu. Zarząd klubu z powodzeniem rozwija sekcje młodzieżowe, szkoląc swoich wychowanków, a na stadionie przy Marymonckiej pojawia się coraz więcej kibiców.  Hutnik ma ambitne plany rozwoju oraz przemyślaną koncepcję działania, z którą w pełni się utożsamiamy.

Uważamy, że rezygnowanie dzisiaj ze wsparcia „Dumy Bielan” byłoby ruchem pochopnym, niweczącym wieloletnią pracą i trud wielu osób zaangażowanych w rozwoju tego klubu. Taka decyzja byłaby również policzkiem wymierzonym w stronę bielańskiej społeczności, dla której Hutnik Warszawa to coś więcej niż sobotnie wizyty na stadionie. To DNA zapisane w ich genach, miłość przekazywana z pokolenia na pokolenia oraz przywiązanie do klubu i chęć pomocy nawet w trudnych chwilach. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki ich zaangażowaniu w organizowaną przez nas kilka tygodni temu zbiórkę udało się zebrać ponad 500 kg żywności dla warszawskich seniorów. Takich przejawów wsparcia i  empatii z ich strony był wcześniej dużo więcej. 

Nie zostawimy Hutnika w trudnych czasach. Wierzymy, że obecna sytuacja jest przejściowa, a po całkowitym zwalczeniu panującego koronawirusa życie sportowe i gospodarcze szybko wróci do normy, a my już wkrótce ponownie spotkamy się w sobotnie przedpołudnie na nowym obiekcie przy ulicy Marymonckiej. Jednego możecie być pewni – logo Primavera Parfum na pewno nie zniknie z pomarańczowo-czarnych trykotów bielańskiego HKS-u.

Z poważaniem
Edyta Glezner
Dyrektor operacyjny 
Primavera Parfum

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

2022

Wdrożenie nowego oprogramowania, dającego największy potencjał pod przyszły wzrost.

Przeprowadzka magazynu do nowoczesnego centrum logistycznego Panattoni Park Warsaw North II pod Radzyminem, zaś części administracyjnej do biurowca Moje Miejsce B2 w Warszawie.