Eksportuj do Azji

Nasza oferta

Współpracujemy z serwisami e-commerce, należącymi do światowego giganta - Grupy Alibaba (Tmall i Kaola). Obie te platformy generują wspólnie ponad 50% rynku zakupów online w Chinach. Nasze "chińskie" portfolio uzupełniają takie serwisy jak - Sasa.com, Suning.com oraz Vip.com, które zwiększają pokrycie tego rynku do 70%. 

Zakres naszych działań sprzedażowych w Azji nie ogranicza się tylko do Chin. Za sprawą porozumienia z Grupą Lazada (w szczególności serwisem LazMall Global - platformą zakupową oferującą blisko 18 tysięcy międzynarodowych i lokalnych marek), otworzyliśmy się na rynek Azji Południowo-Wschodniej - m.in. Indonezję, Malezję, Filipiny, Singapur, Tajlandię czy Wietnamie. Potencjał tej Grupy szacujemy na blisko 300 milionów użytkowników. 

Korzystając z usługi semi-dropshippingu umożliwiamy wprowadzenie na rynek azjatycki dowolnej marki lub produktów w ciągu kilku dni od momentu zawarcia umowy dystrybucyjnej z nami. Gdy tylko towary znajdą się w magazynie SIRO.

Formuła współpracy jest idealna dla polskich producentów, gdyż zdejmuje z nich obowiązek pozyskania dystrybutora oraz pozwala zaoszczędzić czas niezbędny na przygotowanie i wprowadzanie produktów na tamtejsze rynki. Otwarcie sklepu firmowego w Tmall kosztuje około 10 000 euro miesięcznie, nie uwzględniając kosztów marketingu. Jest to czasochłonny i złożony proces, który wymaga wypełniania wielu dokumentów w języku chińskim. 

Oferujemy naszym klientom możliwość wprowadzenia ich produktów na rynki azjatyckie w formule niemal bezkosztowej! Jedynym warunkiem wspópracy jest umieszczenie swoich produktów w naszym magazynie. To unikalne rozwiązanie powinno przypaść do gustu wszystkim tym producentom, którzy chcą szybko i tanio wejść na rynek azjatycki lub sprawdzić czy ich marka jest odpowiednia dla tego regionu, przy uzyskaniu pełnego wsparcia z naszej strony.

Dzięki nowej, unikalnej usłudze dajemy naszym partnerom możliwość ekspansji sprzedażowej w tej części świata, stając się pomostem między Azją a Polską. Takie rozwiązanie ma dwie strategiczne zalety:

  • Długoterminowo Chiny oraz inne kraje azjatyckie będą największym rynkiem importowanej produktów kategorii beauty. W tej chwili są już są drugim co do wielkości rynkiem zbytu i bardzo szybko się rozwijają.
  • W perspektywie krótkoterminowej, obecna sytuacja z korona wirusem  wpływa na zmniejszenie sprzedaż artykułów kosmetycznych w Europie,. Możemy pomóc ją wyrównać bądź zwiększyć, wchodząc na rynki azjatyckie.

Samo wprowadzenie produktów na rynki azjatyckie (zwłaszcza w przypadku nowej marki) nie wystarczy, aby odnieść tam sukces. Konieczna jest realizacja skutecznej kampanii promocyjnej, dlatego w ramach współpracy oferujemy również szeroki pakiet usług marketingowych. W przeciwieństwie do współpracy z lokalnymi agencjami marketingowymi, możemy zaoferować bardzo konkurencyjne stawki za prowadzenie mediów społecznościowych oraz innych działań promocyjnych. Koszty te pokrywane są przez klienta. Cała współpraca opiera się na planie marketingowym w oparciu o ustalony budżet na ten cel.

Oferta współpracy dotyczy produktów do 1 kilograma.

Zakres naszych usług:

  • Budowa strategii marketingowej i sprzedażowej marki
  • Wprowadzenie marki/produktu do wybranych platform sprzedażowych
  • Utworzenie i prowadzenie dedykowanego sklepu na wybranej platformie
  • Stworzenie i prowadzenie sklepu dedykowanego na wybranej platformie
  • Rejestracja i wprowadzenie produktu/marki do detalu azjatyckiego
  • Rejestracja znaku towarowego
  • Rejestracja prawna marki w GACC
  • Zlecenie testów i badań laboratoryjnych oraz stworzenie etykiet w j. Chińskim
  • Stworzenie i prowadzenie Social Media
  • Współpraca z azjatyckimi influencerami

Kompleksowa prezentacja oferty dla nowych partnerów w języku polskim: https://prezi.com/view/ELvf34xCnugqjkEhWpWy/

Współpracujemy:

Zainteresowanych współpracą zapraszamy do kontaktu!

Piotr Purchała

piotrpurchala@pvex.pl
+48 609 722 833

Paulina Baumert

paulina.baumert@worldohio.com
Skype: Paulina Baumert
Wechat: PaulinaBaumert

 

Potencjał azjatyckiego rynku e-commerce

  • Od 2018 r. Chiny są największy rynkiem e-commerce na świecie, którego wartość szacuje się na 2 bilionów dolarów (ponad 50% światowych obrotów online).
  • Cross-border e-commerce w Chinach jest szansą, dzięki której międzynarodowe firmy mogą sprzedawać swoje towary chińskim konsumentom przez Internet za pośrednictwem platform takich jak Tmall Global i Kaola, bez testów na zwierzętach ani rejestracji celnej produktów.
  • Cross-border e-commerce jest popularnym sposobem dla chińskich konsumentów na kupowanie wysokiej jakości produktów z całego świata.
  • W przypadku importu zagranicznego łączna roczna stopa wzrostu wyniosła 76% w latach 2015-2018, generując obrót w wysokości 23 mld USD w 2018 roku.
  • Ze względu na bezpieczeństwo i jakość produktów kategoria Beauty oraz produkty dla matek i dzieci należą do najlepiej sprzedających się kategorii za pośrednictwem tego kanału.
  • Livestreaming odgrywa ważną rolę w przyciąganiu chińskich konsumentów do platform, ponieważ pozwala konsumentom dowiedzieć się dużo o produktach oraz sposobie ich używania i skorzystać z ekskluzywnych ofert w interaktywny sposób.
  • W 3 kwartale 2019 Tmall Global wygenerował przez livestreaming obrót w wysokości 66 milionów dolarów, co daje 87% wzrost w porównaniu z 8,8 miliona rok temu.
  • Cross-border e-commerce pozwala również w nowy sposób na przetestowanie rynku chińskiego międzynarodowym markom, oraz w stworzeniu chińskiej strategii bez znacznych inwestycji.
  • 940 milionów chińskich konsumentów on-line jest grupą najbardziej zapalonych użytkowników zakupów za pośrednictwem telefonów komórkowych i mediów społecznościowych na świecie.
  • 11.11 to Dzień Singla, największy dzień zakupów w Chinach. Grupa Alibaba wygenerowała tego dnia sprzedaż o wartości ponad 74 miliardów dolarów (800 milionów użytkowników).
  • Azja Południowo-Wschodnia osiągnęła w 2019 roku wzrost obrotów na rynku e-commerce o 63% do wartości ok. 60 miliardów dolarów (tylko 5 miliardów dolarów w 2015). Prognozy zakładają wzrost do 172 miliardów dolarów w 2025 roku. 

Historia firmy

 

 

 


 

1958

Ojciec Jarosława Karaska otwiera zakład rzemieślniczy - ślusarstwo.

1981

Jarosław Karasek po skończeniu studiów otwiera spółkę z ojcem, początek produkcji elementów metalowych dla producentów kosmetyków (przez wiele lat większość producentów kosmetyki kolorowej zaopatrywała się w elementy metalowe).

1986

Otwarcie zakładu produkującego opakowania do kosmetyków.

1991

Początek handlu hurtowego i dystrybucji kosmetyków, import z Francji.

Powstanie firmy Chemia Gospodarcza Kosmetyki Maciej Purchała oraz perfumerii "Oleńka" na Bielanach oraz w Międzylesiu.

1992

Rozpoczęcie dystrybucji marki Arcancil oraz dystrybucji selektywnych marek firmy Sanofi Beaute - Van Cleef&Arpels, Oscar de la Renta, Stendhal, Roger&Gallet.

1994

Jarosław Karasek przystaje do międzynarodowego projektu pn. Ina Trading (międzynarodowy holding mający swoje firmy we wszystkich krajach Europy Wschodniej, w tym również w Rosji i na Ukrainie oraz w basenie Zatoki Perskiej, Indiach po Nepal i Afganistan włącznie). Jarosław kieruje rynkiem polskim i podlegają mu również rynek ukraiński oraz rosyjski w zakresie zaopatrzenia. Holding zajmuje się dystrybucją dóbr luksusowych, kosmetyków i akcesoriów. W Polsce realizowana jest dystrybucja perfum: Christian Dior, Boucheron, Azzaro, Decleor, Mavala, itp. Firma rozwija się dynamicznie i w latach 1995-98 udział w rynku sprzedaży kosmetyków luksusowych osiąga poziom 12-15%. W zakresie logistyki firma wprowadza standardy do dzisiaj trudne do przestrzegania przez dystrybutorów kosmetyków, opierające się na zasadzie: dzisiaj zamówienie - dzisiaj wysyłka. Firma zrywa z tradycją lansowania nowych zapachów, produktów luksusowych w kuluarach hoteli i restauracji na rzecz wykorzystania do tego celu miejsc związanych z kulturą i sportem: Dolce Vita - warszawska Zachęta, Pour Homme - pole golfowe w Rajszewie, Jaipur marki Boucheron - Pałac Na Wodzie w Łazienkach Królewskich w Warszawie.

1996/97

Powstanie firm PPHU Primavera Mirosława Purchała oraz Primavera Sp. z o.o., zajmujących się międzynarodowym, a później również krajowym handlem hurtowym kosmetykami.

W ramach grupy Ina Trading następuje początek tworzenia sieci perfumerii, które przyjmują międzynarodowe logo Ina Center (do 2000 roku sieć 20 perfumerii).

2001

Jarosław Karasek odchodzi ze struktury Ina Trading. Jego żona cały czas prowadzi działalność hurtowej sprzedaży kosmetyków.

2006

Powstanie perfumerii internetowej Tagomago.pl. Początek sprzedaży hurtowej kosmetyków luksusowych.

2012

Zacieśnienie współpracy z firmą Macieja Purchały.

2013

Połączenie sił firm rodziny Purchałów i Karasków - powstanie Primavera Perfum Sp. z o.o., która z dniem 11.01.2017 zostaje przekształcona w Primavera Parfum Sp. z o.o. Spółka komandytowa.

2017

Przeprowadzka do nowego biura i magazynu na Matuszewskiej.

2019

Rozpoczęcie współpracy z najlepszymi chińskimi platformami e-commerce, miedzy innymi Tmall, JD.com, VIP.com, Little Red Book czy Kaola.

2022

Wdrożenie nowego oprogramowania, dającego największy potencjał pod przyszły wzrost.

Przeprowadzka magazynu do nowoczesnego centrum logistycznego Panattoni Park Warsaw North II pod Radzyminem, zaś części administracyjnej do biurowca Moje Miejsce B2 w Warszawie.